S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

NOVINKY

arr3NOVÉ obchodní podmínkyVážení zákazníci, s platností od 21.5.2018 vstupují v platnost nové obchodní podmínky s ohledem na... arr3Kniha ti sluší 2018

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 119,00 Kč (4,64 EUR)
skladem
naše cena 790,00 Kč (30,78 EUR)
skladem
naše cena 1 299,00 Kč (50,60 EUR)
skladem

KONTAKTY

SOMIPO
Nádražní 245
517 73 OPOČNO
tel: +420 602 550 554
somipo(a)somipo.cz
ověření dostupnosti zboží
mob.: +420 602 550 554

ANKETA

Jaký sortiment u nás nejvíce hledáte?

kreativita 36% knihy 20% hračky 22% školní a kancelářské potřeby 22%

 

TOPlistPodělte se s námi o kvalitu provozovaných služeb

 


» recenze našeho obchodu

Přidáno: 24.02.2014

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Rychlé a spolehlivé dodání.

Pro:

rychlost

Proti:

nemá

 

Přidáno: 15.02.2014

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

super

Pro:

osobní přístup

 

Přidáno: 25.12.2013

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Vše perfektní

Pro:

Rychlost,spolehlivost,perfektní komunikace.

 

Přidáno: 16.12.2013

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Proti:

Objednala jsem zboží, které se nabízelo, ale bohužel nebylo dodáno, protože ho prodejce neměl k dispozici.

 

Přidáno: 28.11.2013

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

 

Pro:

Vyborna komunikace a hlavne ochota.

 

Přidáno: 26.11.2013

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

Zboží byla nekvalitní, deska klipů se drolí a jeden ze 20 kůsů měl špatnou velikost desky, nelze použít.

 

Vyjádření našeho obchodu

Vážená paní Šteflová, provedení a kvalitě tohoto euroklipu 10x15 patrně odpovídá prodejní cena 18 Kč. Pokud s výrobkem nejste spokojená, máte možnost odstoupit od smlouvy a to bez udání důvodu dle našich obchodních podmínek. Bohužel nejsme schopni ovlivnit kvalitu ani provedení produktu, nejsme výrobce. V našem obchodě si můžete vybrat shodný dražší produkt za 29 Kč případně PROFI provedení za 96 Kč, které jsou od jiného výrobce a v jiném provedení. Né vždy by měl pro nakupování být rozhodující faktor "nejnižší cena". Hodnocení, které jste nám napsala bohužel ani zdaleka neodpovídá skutečnosti. Vaše objednávka byla přijata ve čtvrtek v 20 hod., v pátek předáno do skladu a vyexpedováno. Zboží zasláno v originálním obalu výrobce a ještě přebaleno do kartonu. S Vaším hodnocení proto nemůžeme souhlasit. Nezaměňujte prosím hodnocení konkrétního produktu za hodnocení obchodu. S přáním pěkného dne somipo.
 

Přidáno: 15.10.2013

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

doporučuji

Pro:

cena,výběr,rychlost

Proti:

žádné

 

Přidáno: 27.06.2013

Ověřený zákazník

  •  dodací lhůta
  •  přehlednost obchodu
  •  kvalita komunikace

RYCHLÉ, PŘEHLEDNÉ, MINIMUM STAROSTÍ

 

 
OWUzNjM