S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

NOVINKY

arr3NOVÉ obchodní podmínkyVážení zákazníci, s platností od 21.5.2018 vstupují v platnost nové obchodní podmínky s ohledem na... arr3Kniha ti sluší 2018

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 336,00 Kč (12,40 EUR)
skladem
naše cena 336,00 Kč (12,40 EUR)
skladem
naše cena 336,00 Kč (12,40 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 449,00 Kč (16,57 EUR)
skladem
naše cena 374,00 Kč (13,80 EUR)
skladem
naše cena 336,00 Kč (12,40 EUR)
skladem

KONTAKTY

SOMIPO
Nádražní 245
517 73 OPOČNO
tel: +420 602 550 554
somipo(a)somipo.cz
ověření dostupnosti zboží
mob.: +420 602 550 554

ANKETA

Jaký sortiment u nás nejvíce hledáte?

kreativita 38% knihy 19% hračky 21% školní a kancelářské potřeby 22%

 

TOPlistPodělte se s námi o kvalitu provozovaných služeb

 


» Reklamace přepravních služeb
Reklamace přepravních služeb

Vážení zákazníci,

naše zboží zasíláme prostřednictvím přepravní balíkové služby České pošty nebo přepravní společností PPL. Přesto se může stát, že k vám přijde zásilka poškozená, v takovémto případě se řiďte prosím následujícími pokyny:

  1. Než za zboží zaplatíte, tak si zásilku prosím vždy nejprve prohlédněte před dopravcem jestli není poškozena a jestli její hmotnost odpovídá objemu objednaného zboží.
  2. V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) nejdříve důkladně zkontrolujte celou zásilku a pokud si nebudete jisti, že objednané zboží je v naprostém pořádku, ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky, zboží nepřebírejte a o této skutečnosti nás informujte.
  3. Nenechte se v takovém případě dopravcem přesvědčit, že zásilka je v pořádku a že zboží můžete převzít. Zbavujete nás potom možnosti problém poškozené zásilky s dopravcem řešit a přebíráte toto riziko na sebe.

V případě problému s dopravní službou nás neprodleně kontaktujte viz kontakty. Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme Vám další postup. Poškozené zásilky nemohou být Vaší starostí a nesmí Vám znepříjemňovat nakupování v našem internetovém obchodě.

NzQ4NDg5O