S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

NOVINKY

arr3NOVÉ obchodní podmínkyVážení zákazníci, s platností od 21.5.2018 vstupují v platnost nové obchodní podmínky s ohledem na... arr3Kniha ti sluší 2018

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 404,10 Kč (15,79 EUR)
skladem
naše cena 861,75 Kč (33,68 EUR)
skladem
naše cena 769,30 Kč (30,06 EUR)
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 1 598,00 Kč (62,45 EUR)
skladem
naše cena 874,30 Kč (34,17 EUR)
skladem
naše cena 698,60 Kč (27,30 EUR)
skladem

KONTAKTY

SOMIPO
Nádražní 245
517 73 OPOČNO
tel: +420 602 550 554
somipo(a)somipo.cz
ověření dostupnosti zboží
mob.: +420 602 550 554

ANKETA

Jaký sortiment u nás nejvíce hledáte?

kreativita 36% knihy 20% hračky 22% školní a kancelářské potřeby 22%

 

TOPlistPodělte se s námi o kvalitu provozovaných služeb

 


» Reklamace přepravních služeb
Reklamace přepravních služeb

Vážení zákazníci,

naše zboží zasíláme prostřednictvím přepravní balíkové služby České pošty nebo přepravní společností PPL. Přesto se může stát, že k vám přijde zásilka poškozená, v takovémto případě se řiďte prosím následujícími pokyny:

  1. Než za zboží zaplatíte, tak si zásilku prosím vždy nejprve prohlédněte před dopravcem jestli není poškozena a jestli její hmotnost odpovídá objemu objednaného zboží.
  2. V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) nejdříve důkladně zkontrolujte celou zásilku a pokud si nebudete jisti, že objednané zboží je v naprostém pořádku, ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky, zboží nepřebírejte a o této skutečnosti nás informujte.
  3. Nenechte se v takovém případě dopravcem přesvědčit, že zásilka je v pořádku a že zboží můžete převzít. Zbavujete nás potom možnosti problém poškozené zásilky s dopravcem řešit a přebíráte toto riziko na sebe.

V případě problému s dopravní službou nás neprodleně kontaktujte viz kontakty. Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme Vám další postup. Poškozené zásilky nemohou být Vaší starostí a nesmí Vám znepříjemňovat nakupování v našem internetovém obchodě.

NTY0M2ExY