S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.

Evidence tržeb EET
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online. V případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

 

Staňte se naším fanouškem na facebooku!!!

 


 

 
 

 

Podporuje mojeID

NOVINKY

arr3NOVÉ obchodní podmínkyVážení zákazníci, s platností od 21.5.2018 vstupují v platnost nové obchodní podmínky s ohledem na... arr3Kniha ti sluší 2018

KONTAKTY

SOMIPO
Nádražní 245
517 73 OPOČNO
tel: +420 602 550 554
somipo(a)somipo.cz
ověření dostupnosti zboží
mob.: +420 602 550 554

ANKETA

Jaký sortiment u nás nejvíce hledáte?

kreativita 33% knihy 22% hračky 23% školní a kancelářské potřeby 22%

 

TOPlistPodělte se s námi o kvalitu provozovaných služeb

 


» Reklamace přepravních služeb
Reklamace přepravních služeb

Vážení zákazníci,

naše zboží zasíláme prostřednictvím přepravní balíkové služby České pošty nebo přepravní společností PPL. Přesto se může stát, že k vám přijde zásilka poškozená, v takovémto případě se řiďte prosím následujícími pokyny:

  1. Než za zboží zaplatíte, tak si zásilku prosím vždy nejprve prohlédněte před dopravcem jestli není poškozena a jestli její hmotnost odpovídá objemu objednaného zboží.
  2. V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) nejdříve důkladně zkontrolujte celou zásilku a pokud si nebudete jisti, že objednané zboží je v naprostém pořádku, ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky, zboží nepřebírejte a o této skutečnosti nás informujte.
  3. Nenechte se v takovém případě dopravcem přesvědčit, že zásilka je v pořádku a že zboží můžete převzít. Zbavujete nás potom možnosti problém poškozené zásilky s dopravcem řešit a přebíráte toto riziko na sebe.

V případě problému s dopravní službou nás neprodleně kontaktujte viz kontakty. Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme Vám další postup. Poškozené zásilky nemohou být Vaší starostí a nesmí Vám znepříjemňovat nakupování v našem internetovém obchodě.

NDczZD