S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

 

Staňte se naším fanouškem na facebooku!!!

 


 

Podporuje mojeID

NOVINKY

arr3NOVÉ obchodní podmínkyVážení zákazníci, s platností od 01.01.2023 vstupují v platnost nové obchodní...

ZBOŽÍ V AKCI

cena před slevou 199,00 Kč
naše cena 149,25 Kč
skladem
cena před slevou 249,00 Kč
naše cena 186,75 Kč
skladem
cena před slevou 159,00 Kč
naše cena 119,25 Kč
skladem

KONTAKTY

SOMIPO
Nádražní 245
517 73 OPOČNO
tel: +420 602 550 554
somipo(a)somipo.cz
ověření dostupnosti zboží
mob.: +420 602 550 554

 

TOPlistPodělte se s námi o kvalitu provozovaných služeb

 

Hodnocení obchodu na Zboží.cz


» Reklamace přepravních služeb
Reklamace přepravních služeb

Vážení zákazníci,

naše zboží zasíláme prostřednictvím přepravní balíkové služby České pošty nebo přepravní společností PPL. Přesto se může stát, že k vám přijde zásilka poškozená, v takovémto případě se řiďte prosím následujícími pokyny:

  1. Než za zboží zaplatíte, tak si zásilku prosím vždy nejprve prohlédněte před dopravcem jestli není poškozena a jestli její hmotnost odpovídá objemu objednaného zboží.
  2. V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) nejdříve důkladně zkontrolujte celou zásilku a pokud si nebudete jisti, že objednané zboží je v naprostém pořádku, ihned s dopravcem sepište protokol o poškození zásilky, zboží nepřebírejte a o této skutečnosti nás informujte.
  3. Nenechte se v takovém případě dopravcem přesvědčit, že zásilka je v pořádku a že zboží můžete převzít. Zbavujete nás potom možnosti problém poškozené zásilky s dopravcem řešit a přebíráte toto riziko na sebe.

V případě problému s dopravní službou nás neprodleně kontaktujte viz kontakty. Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme Vám další postup. Poškozené zásilky nemohou být Vaší starostí a nesmí Vám znepříjemňovat nakupování v našem internetovém obchodě.

YzhiZGY